MSN All you Need
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
MSN All you Need

MSN portaal
 
IndexIndex  MSN PortalMSN Portal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Bedenk je Smsje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 21
Registration date : 03-09-08

Bedenk je  Smsje Empty
BerichtOnderwerp: Bedenk je Smsje   Bedenk je  Smsje Icon_minitimevr sep 12, 2008 10:21 am

1. Hallo, dit is GOD. Ik maak weinig mis-scheppingen maar jij bent wel het ziekste gedrocht dat ik tot nu toe gebouwd heb. Mijn excusus namens de hele wereld..
2. Gefeliciteerd! U heeft met de Ali-loterij een negerkind gewonnen. Kom hem binnen een week ophalen anders sturen we de hele familie!
3. Op dit moment zijn er 375.000 lullen aan het neuken, 534.000 rukken zich af, 958.000 staan te pissen en 1 lul leest een sms bericht.
4. Met het openen van dit bericht heeft u de viborator van uw vriendin geactiveerd zij dankt u kreunend u bent door deze actie overbodig geworden
5. Wat is je telefoon nummer van jou thuis, ik wil je ouders ff bellen om ze te bedanken.
6. Met het openen van dit berichtje is er zojuist 100 gulden van je beltegoed afgeschreven, met het sluiten komt het er weer bij!!!!
7. Dit is het telefoon tereur terroisten team. Met het ontvangen van dit bericht is een virus meegestuurd. het heeft u zojuist besmet. het dood meteen, tenzij u lelijk bent.
8. Te koop koe coupe metallic gevlekt, licht metalen horens, TDI uiers, verlaagde achterpoten vr.prys 12000 of ruilen voor de ezel die dit leest.
9. Sneeuwitje werd gezien in Euro Disney, zittend op Pinockios gezicht en schreewend: LIEG, LIEG !!!
10. Dit is een geluksvis >-<> Hij brengt geluk in de liefde! Je moet hem aan 5 lieve mensen zenden, anders behoudt hij zijn geluk voor zichzelf.
11. Dit is een bericht van, kpn, libertel en ben uw vibrator stoort op ons netwerk.Wilt u daarom zo snel mogelijk klaarkomen of handmatig verder gaan aub
12. Met het openen van dit bericht heeft u zojuist een asielzoekerscentrum opgeblazen! Aan uw gelach te horen bevalt dat u prima. Dank voor uw medewerking
13. HOI, ik ben een buitenaards wezen vermond als je GSM, ik heb nu sexuele omgang met je vinger via het toetsen bord. Ik weet dat je het lekker vind,want je lacht
Terug naar boven Ga naar beneden
http://msnallyouneed.lovelyforum.net
 
Bedenk je Smsje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MSN All you Need :: Msn :: Msn Namen Tekst etc.-
Ga naar: