MSN All you Need
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
MSN All you Need

MSN portaal
 
IndexIndex  MSN PortalMSN Portal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Windows Live Messenger Wat is Messenger?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 21
Registration date : 03-09-08

Windows Live Messenger Wat is Messenger? Empty
BerichtOnderwerp: Windows Live Messenger Wat is Messenger?   Windows Live Messenger Wat is Messenger? Icon_minitimedo sep 04, 2008 2:24 am

Windows Live Messenger


Wat is Messenger?
Wat is Messenger?

Windows Live Messenger Wat is Messenger? 16841B5929911C2FBBECD57620659C
Messenger is een programma waarmee je met je vrienden kunt communiceren via de computer door teksten te typen waarop je vrienden direct kunnen reageren. Je kunt als het ware met online met elkaar kletsen. Je kunt zelf bepalen met wie je wilt chatten. Alleen mensen die jij aan jouw contactpersonenlijst hebt toegevoegd kunnen met jou chatten. Je moet ze dan natuurlijk ook toestemming geven om jou aan hun contactpersonenlijst toe te voegen. Natuurlijk ben je ook vrij om mensen geen toestemming te geven, wanneer je dat niet wilt. Accepteer nooit mensen die je niet kent in je contactpersonenlijst.



Wat heb ik nodig om Messenger te kunnen gebruiken?

Windows Live Messenger Wat is Messenger? 839E35ECCE6432BEF2F7F286D0FE3
Om met Messenger te kunnen werken heb je een computer nodig met een 56 k-modem en een internetverbinding. Je kunt Messenger binnen drie minuten downloaden. Zo snel en gemakkelijk is het dus. Klik hier voor meer technische specificaties . Verder heb je een .NET Passport nodig om in te loggen. Nog geen .NET Passport? Klik dan hier om er één aan te vragen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik me aanmeld voor Messenger?

Windows Live Messenger Wat is Messenger? A645998A1A8B8ADF7C291EE101E18
Je gegevens worden opgeslagen in je .NET Passport. Met deze gegevens beheert MSN je Passport account. MSN zal je gegevens nooit zonder jouw expliciete toestemming aan derden verkopen. Lees hier de Messenger privacy verklaring . Wil je nog meer weten? Klik dan op de Messenger gebruikersovereenkomst .

Is het gebruik van Messenger veilig?

Windows Live Messenger Wat is Messenger? DDD7EE1AF4EA31CDA2EEE2F28F19C
Net zoals bij alle online communicatie moet je ook bij het gebruik van Messenger voorzichtig zijn met het geven van persoonlijke informatie over jezelf en je familie. Wees ook, in verband met virussen, wel voorzichtig met het openen van bestanden waarvan de herkomst je onbekend is of bestanden met een vreemde extensie (.exe bijvoorbeeld).

Wat doe ik als iemand mij wil toevoegen aan zijn contactpersonenlijst?

Windows Live Messenger Wat is Messenger? FED189475F2795E1A5C5B1F3EA95B
Jij bepaalt op welke contactpersonenlijst je wilt staan en wie je wilt toelaten op jouw lijst. Accepteer nooit mensen die je niet kent in je contactpersonenlijst. Ook niet als het vrienden van vrienden zijn. Alleen mensen die jij aan jouw contactpersonenlijst hebt toegevoegd kunnen met jou chatten. Zo zorg je ervoor dat je nooit door onbekenden kan worden lastig gevallen via Messenger.

Kan ik ongewenste berichten blokkeren?

Windows Live Messenger Wat is Messenger? A81FD4844AD11E5834AC1C875F4EC5
Ja, dat kan. Jij bepaalt wie je wilt toelaten en wie niet. Alleen mensen die jij aan jouw contactpersonenlijst hebt toegevoegd kunnen met jou chatten. Je moet ze dan natuurlijk ook toestemming geven om jou aan hun contactpersonenlijst toe te voegen. Natuurlijk ben je ook vrij om mensen geen toestemming te geven, wanneer je dat niet wilt. Accepteer nooit mensen die je niet kent in je contactpersonenlijst.
Op zoek naar meer informatie?

Windows Live Messenger Wat is Messenger? 309E4738234A6DB1946B7E621ABBDC
Meer informatie over messenger? Klik hier .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://msnallyouneed.lovelyforum.net
 
Windows Live Messenger Wat is Messenger?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Windows Live Messenger 9.0 Beta
» Windows Live

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MSN All you Need :: Msn Nieuws-
Ga naar: